Thursday, August 29, 2013

Hari Baru aku menjejak Ke Menara Gading


Assalamualaikum....

tanggal 30/8/2013 pukul 1.13 a.m,,,actully  aku baru ja siap packing2 barang semua,borang2 yang diminta,,New Life Begin,entahlah cena la aku nk tempuh semua tu,even aku budak fist lagi advanced dari budak2 lepasan matrik masuk unikl nanti,aku xleh belagak sgt,depa lagi la ok or pro..so,degree ney dh bukan tempat main2 dh,tempat aku nk mencari ilmu,ingat!dengan MARA kena bayaq ikowt pointer,,3.5 jadi biasiswa,,entahla nk describe perasaan sekarng tgh taip post ney,,aq tgh sedih actully nk p bangi esok,,entah jadi mcm xsedia ja..yelah dh 2bulan cuti...cuti 2 bulan ney,Alhamdulilah,,aku banyak meluangkan masa dengan kawan2 aku batch eminent0711..even kdg2 event tu aq xleh join,,,paling best sekali event bukak posa ramai2 yg last ramadan tu,,ALangkah indahnya,dpt kumpul ramai2...dekat2 1 batch laki kowt,yg xmai dlm 6 7 org ja,,so pikir2 lah,,2 meja panjang tu kami ja,,pastu buleh futsal2 smpai 5 team..pergh..seriusly,xtaw bila lagi bley nk dok sama2 cmtu,,kawan since form 1 kowt..sayu ja taip smbil dgq lagu dimana hatimu-papinka cover keesamus,,,dia ney org thailand...aku cuba xsedih...i'm not a good man actully :'/  p sana,,aq dh plan sunggoh dh,,mmg nk bykkan jogging,,ragbi?aq xharap sgt,,aq nk fokus gym balik.,HAHA,,yang penting harapan maw ada.malam ney,aq baru kluar dgn musa,,aq sebulan kluaq ngan dia,,haha,,best fren..sedih la plak,,nk tinggai rumah,kucing aku,dok jauh dri mak ayah..tpi xpa kowt,,ary tu dh p praktikal 2 bulan...ok ja kan...aku mmg niat nk belajaq betoi2...xnak maen2 dh...waktu belajaq mechatronic dlu.,baru taw langit tinggi ka rendah,,smpai ada org tukaq kos kowt...org dok kata mecha ney payah..Last famous last word...kepada kawan2 aku,doakan aku berjaya,,sebab aku selalu doakan hampa semua,,espically kawan2 kat saina....ukhuwah smpai skunk..insyallah

_firdausnasir_

No comments:

Post a Comment