Thursday, December 25, 2014

FINAL EXAM SEMESTER 3 MECHATRONIC

SALAM...jam 4.39amhari ney aku terdetik nak pos gak kat blog ney..dah lama xupdate..seriusly aku stress tension sedih pa semua benda..xtaw kenapa :( nak final..byk xcover lagi..Hanya tuhan perasaan aku..xtaw apa yg aq ada skrg...mungkin aq xmcm orang lain..tapi cukup apa yg aq da sekarang...kepada yang bacam,if aku ada terbuat silap.aq minx maaf.aku pown manusia..kadang2 aku xsedar apa salah aku....tujuan post ney aq just nk all out my feeling...nak nangeh xkan la,,hmm malu la..benda cmney xkuat..ney buka kisah cinta aku ka apa....dari dulu aq  banyak masalah..bila aku ada masalah...semua aku simpan..xpernah aq nk cita..alau aq cita satu benda xsemua boleh apa yg aq cuba cakap..aku kalau boleh nak 1 dunia taw masalah aku..tpi sorang xfhm...admit it 20tahun dh skrg..tpi so far makin baik ka makin bagus...kadang2 mcm xdak harapan ja..tpi xbaik..jgn sesekali putus mcm kau xbertuhan..ingat cket..kita ney hamba dia..kita ada Allah dgn kita...tapi kenapa selalu xmaw ikowt patuh :( im trying be strong...tapi kau mmg xtaw cmna sakit aku rasa..or aku buat kat org then ini balasan yg aq terima..so aku terima dgn redha..dah mmg salah aku..aku xminx ntuk kembali ke masa silam n cuba nk selesai balik..biar yg lepas lepas..try hidup yg baru.l.xperlu nak meminta2 kat org..ada sebab ntuk kita kuat..aku xkisah kalau orang nk dendam dgn aku lagi..tapi aku takowt org xmaafkan aku ja :( please for those yg terasa aku minx maaf..kdg2 aq ingat benda2 lama..aku xmengarap..aku cuma nk minx maaf ...please...mungkin sebab tu hati aq xtenang sebab ada orang nk marah2..sorry :(

stop,i can't write anymore


No comments:

Post a Comment